Forum www.fow.fora.pl Strona Główna www.fow.fora.pl
Forum O wszystkim
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Regulamin Forum

 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.fow.fora.pl Strona Główna -> Regulamin
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ksardes
Head Admin



Dołączył: 15 Wrz 2011
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Toruń
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Czw 13:42, 15 Wrz 2011    Temat postu: Regulamin Forum

I Regulamin Forum:


a) Główne:
1.Należy przestrzegać regulaminu, gdyż rejestrując się na forum wyrażasz swoją akceptację.
2. Żaden administrator, ani moderator, nigdy nie będzie Cię prosił o hasło do Twojego konta.
3. Zabrania się aktywnego używania dwóch lub więcej kont, bądź zakładania innych kont w celu uniknięcia nadzoru.
4. Kolory czerwony i zielony w każdym odcieniu są zabronione, gdyż są kolorami Administracji i Moderatorów.
5. Podszywanie się pod innych użytkowników jest zabronione.
6. Sprzedaż konta i współdzielenia się nim jest surowo zabronione.
7. Nie informowanie Administracji i/lub Moderatorów o sytuacjach gdy ktoś łamie regulamin w sposób nie widoczny dla Grona Administracyjnego (Prywatne wiadomości etc.) będzie karane.
8. Administracja ma prawo usunąć temat/wniosek bez uprzedzenia autora gdy razi brakiem kultury, obraża Gracza, Administratora, Moderatora czy samo forum lub serwer.
9. Użytkownik nie powinien wykłócać się z Administratorem/Moderatorem ani go pouczać.
10. Groźby w stronę Administratorów/Moderatorów/użytkowników forum są zabronione.
11. Działanie na niekorzyść forum jest zabronione.
12. Zamieszczanie treści (linków do treści) uważanych za obraźliwe i nie zgodne z polskim prawem (np. pornografia) jest surowo zabronione.
13. Prośby typu "wyślij mi na mój_email@adres.pl" lub "napisz do mnie na gg:" należy wysyłać w Prywatnych Wiadomościach.
14.
15. Na forum należy pisać kulturalnie. Wszelkie przejawy chamstwa są zabronione.
16. Nie należy stosować przekleństw polskich, jak i obcojęzycznych (nawet tych wygwiazdkowanych) ani wyzwisk w stronę Administracji/Moderatorów, ani użytkowników.
17. Podpis i sygnatura powinny mieć przyzwoitą długość (w podpisie nie można mieć więcej niż jedną sygnaturę).
18. Wszelkie przejawy łamania regulaminu zgłasza się funkcją "Zgłoś do moderatora".
19. Wszelkie pytania do Administracji należy kierować w Prywatnej Wiadomości.
20. Nie należy pisać w tematach, w których dyskusja uznana jest za zakończoną, lecz nie są one zamknięte, a kolejny post nie wnosi nic do danego tematu (tzw. "odkop").
21. Wszelkie przejawy trollowania oraz podobne zachowania są zabronione.
22. Zakazuje się nadużywania emotikonów (tzw. emotek, „buziek”, „uśmieszków”).
23. Zakazuje się pisania systemem tzw. fal (przykład: „SiEmA zIoM”) oraz stylem tzw. hakerskim (przykład: „c0 u C13b1e”), a także stosując symbolikę (przykład: „$!emk@”).
24. Zabrania się zamieszczania linków, bezpośrednio do plików, bez skanu.
25. Zakaz przyznawania negatywnych, jak i pozytywnych punktów reputacji bez powodu.



b) Działy/tematy/posty:
1. Zanim napiszesz temat, sprawdź, czy nie został już taki założony – do tego wykorzystaj opcję wyszukiwarki na forum (punkt nie dotyczy wniosków o Unban/UnBlock/UnWarn).
2. Tematy powinny być zamieszczane w odpowiednich dla ich treści działach. Tematy umieszczone w złych działach będą przenoszone do odpowiednich działów.
3. Nazwy tematów powinny mieć sens (przykładowe niewłaściwe nazwy tematów: "Lol", "żal", "ej", "pomocy", "CO JEST GRANE?!", etc. oraz takie, w których występują wulgaryzmy).
4. Treść tematu powinna być adekwatna do nazwy tematu.
5. Treść tematu/postu powinna być sensowna. Nic nie wnoszące do tematu posty będą usuwane.
6. Tematy/posty powinny być redagowane zgodnie z polską gramatyką (jeśli nie jesteś pewien poprawności danego słowa, sięgnij po słownik, zapytaj kogoś o jego poprawność, bądź napisz post w Microsoft Word a następnie umieść na forum).
7. W działach frakcyjnych nie należy zamieszczać tematów nie związanych z frakcją.
8. Tak zwane "luźne rozmowy" (czyt. "off topic") należy przeprowadzać tylko w przeznaczonym do tego dziale "Hyde Park".
9. Nie należy dublować tematów (zanim napiszesz, sprawdź, czy ktoś już nie napisał takiego tematu. Użyj opcji "szukaj").
10. Tematy ani posty nie powinny nikogo obrażać.
11. Tematy zdublowane będą usuwane.
12. Wszelkie przejawy nabijania postów (pisanie nie na temat) będą zwalczane.


c) Skargi/Pochwały:
1. Skargi należy pisać uzasadnione, według wzoru, z sensem, poparte mocnymi argumentami, zrozumiałe, by nie było problemu z ich rozpatrzeniem.
2. W skargach należy pisać mimo pewnego zdenerwowania z kulturą.
3. Skargi powinny zawsze zawierać zdjęcie lub film z gry udowadniający winę osoby oskarżonej.
4. Pochwały powinny być pisane według odpowiedniego wzoru, uzasadnione, z sensem i poparte mocnymi argumentami.


d) Podpis/awatar:
1. Podpis powinien być „przyzwoitej” długości/wielkości.
2. Dozwolona jest tylko jedna grafika w podpisie.
3. Kolory czerwony i zielony są także zakazane w podpisie.
4. Gracz nie powinien mieć takiego samego podpisy/sygnatury/awatara jak administrator czy moderator.
5. Ani podpis, ani awatar nie powinien zawierać zakazanych treści (pornografia, etc.).
6. Podpis nie powinien nikogo obrażać.


e) Shoutbox:
1. Na Shoutboxie należy pisać w sposób kulturalny, nie rażący innych użytkowników.
2. Nie należy obrażać innych użytkowników.
3. Nie należy spamować (pisać co chwilę bezsensownych wiadomości).
4. Należy pisać pełnymi zdaniami (nie należy pisać post pod postem po jednym wyrazie w każdym, np. „siema”/ niżej: „co tam?”/ niżej: „bo u mnie nuda”, lecz „siema, co tam? Ja się strasznie nudzę” – w jednej linii.
5. Nie należy reklamować żadnych innych serwerów/stron poświęconych tematyce GTA/SA-MP/MTA.
6. Zakazuje się podawanie linków do treści obraźliwych.
7. Zakazuje się pisania systemem tzw. fal (przykład: „SiEmA zIoM”) oraz stylem tzw. hakerskim (przykład: „c0 u C13b1e”), a także stosując symbolikę (przykład: „$!emk@”).


f) Prywatna Wiadomość:
1. Dostając reklamę na PW, należy niezwłocznie powiadomić o tym administrację, cytując treść reklamy.
2. Wszelkie obrazy na PW można zgłaszać administracji, cytując wypowiedź.

g) Ostrzeżenia na forum:
1. Można się od każdego ostrzeżenia odwołać w Prywatnej Wiadomości u któregoś z administratorów.


ih Dział „Hyde Park”:
1. Jest to dział do prowadzenia „luźnych rozmów”.
2. Tu nie będą karane posty zdublowane.
3. Mimo, iż jest to dział „luźnych rozmów”, wymagana jest kultura osobista.
4. Autorzy źle założonych tematów mogą zostać ukarani.
5. Wszystkie zdublowane tematy mogą zostać usunięte bez poinformowania o tym autora.



III ShoutBox:



1. ShoutBox służy do wymiany poglądów.
2. Zakazuje się pisania systemem tzw. fal (przykład: „SiEmA zIoM”) oraz stylem tzw. hakerskim (przykład: „c0 u C13b1e”), a także stosując symbolikę (przykład: „$!emk@”).
3. Zabrania się obrażania kogokolwiek.
4. Zabrania się wyzwisk i oszczerstw.
5. Zabrania się kłótni.
6. Zabrania się spamu.
7. Zabrania się zamieszczania linków do treści obraźliwych, pornografii, forum erotycznych, etc.
8. Zabrania się naużywania emotikonów (tzw. emotek, „buziek”, „uśmieszków”).
9. Zabrania się proszenia o zniesienie kar.
10. Zabrania się podawania linków do wniosków o zdjęcie kar.
11. Zabronione jest używanie wulgaryzmów. Dozwolone są akronimy typu WTF, OMG, ale nadużywanie ich będzie równoznaczne ze złamaniem tego punktu.
12. Zabronione jest nadmierne wklejanie linków do nowo utworzonego tematu, mające na celu zachęcenia pozostałej części użytkowników do udzielenia pomocy. Takie posty uznawane będą jako spam.
13. Zabrania się podawania linków/danych do forum o tematyce GTA/SA-MP/MTA, etc.
14. Zabrania się reklamowania innych, konkurencyjnych serwerów.


IV Admin/Moderator:


a) Serwer:
1. Ani administrator, ani moderator, nigdy nie zapyta Cię o hasło.
2. Administrator ma prawo obserwować Twoją rozgrywkę na serwerze (tzw. „specowanie”).
3. Administrator ma prawo, zależnie od powagi sytuacji, wymierzyć surowszą karę, niż podana w Kodeksie Karnym.
4. Administrator ma obowiązek karać za popełnienie wykroczeń podanych w regulaminie serwera.


b) Forum:
1. Ani administrator, ani moderator, nigdy nie zapyta Cię o Twoje hasło.
2. Administrator/moderator ma prawo usunąć temat/post nie zgodny z regulaminem, bez podania przyczyny.
3. Administrator/moderator nie ma prawa modyfikować poprawnie napisanego tematu/postu.
4. Administrator nie ma prawa usunąć Twojego konta bez Twojej wiedzy/zgody.
5. Administrator/moderator ma obowiązek karać za popełnienie wykroczeń podanych w regulaminie forum.
6. Administrator/moderator ma prawo, zależnie od sytuacji, wymierzyć surowszą karę, niż podaną w Kodeksie Karnym.
7. Administrator nie ma prawa zmieniać Twojego Nicku bez Twojej wiedzy/zgody.


c) Moderator działu:
1. Nie ma prawa modyfikować poprawnie napisanych postów.
2. Nie może karać, gdy ktoś złamie regulamin forum.
3. Nie jest moderatorem globalnym.



Proszę o dostosowanie się do regulaminu . Pozdrawiam Ksardes


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.fow.fora.pl Strona Główna -> Regulamin Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin